Δίαιτα με βάση … τον κύκλο σου ! Πέτυχε απώλεια έως και 7 κιλών σε 1 μήνα !!!

October 18, 2014 Comments Off on Δίαιτα με βάση … τον κύκλο σου ! Πέτυχε απώλεια έως και 7 κιλών σε 1 μήνα !!!
Δίαιτα με βάση … τον κύκλο σου ! Πέτυχε απώλεια έως και 7 κιλών σε 1 μήνα !!!

Η δόκτωρ Rebecca Booth σε ένα απ’ τα βιβλία της μας ενημερώνει για τις διατροφικές συνήθειες τις οποίες θα πρέπει να υιοθετήσουμε ανάλογα με τον κύκλο μας ώστε να χάσουμε τα περιττά κιλά που μας βασανίζουν. Αν καταφέρουμε λοιπόν να ελέγξουμε την πείνα μας κατά την διάρκεια των συγκεκριμένων ημερών τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εντυπωσιακά στην προσπάθεια απώλειας του περιττού βάρους!

Τι επιφέρει το προεμμηνορυσιακό σύνδρομο στον οργανισμό μας ;;;

Η περίοδος στις περισσότερες γυναίκες συνοδεύεται από πολλά και δυσάρεστα συμπτώματα, αρκετά απ’ αυτά όμως εμφανίζονται και κάποιες ημέρες πριν. Σ’ αυτά – πέρα απ’ την κακή διάθεση- εντάσσονται οι ναυτίες, οι πονοκέφαλοι, η κατακράτηση υγρών αλλά και οι ανεξέλεγκτες συχνά λιγούρες.

Ποιες τροφές να επιλέξω τις ημέρες της περιόδου ;;;

Εξ’ αιτίας του γεγονότος ότι τις συγκεκριμένες μέρες ο οργανισμός αποβάλλει πολλά υγρά, κρίνεται σκόπιμο αυτά να αντικατασταθούν, πράγμα το οποίο επιτυγχάνουν τα φρούτα και τα λαχανικά που είναι πλούσια σε περιεκτικότητα νερού. Ο οργανισμός σου έχει επίσης ανάγκη από σίδηρο, με τον οποίο μπορείς να τον ενισχύσεις μέσω του κόκκινου κρέατος, του σπανακιού και της φακής. Στην διαδικασία απορρόφησης του σιδήρου μπορεί να συντελέσουν σημαντικά τρόφιμα όπως τα εσπεριδοειδή και οι πιπεριές, εφοδιάζοντας ταυτόχρονα τον οργανισμό σου με βιταμίνη C !

( !!! ) : Λίγες μέρες πριν αλλά και κατά την διάρκεια της περιόδου απόφυγε να ζυγιστείς καθώς λόγω της κατακράτησης των υγρών που συντελείται παρουσιάζεται μια πλασματική απεικόνιση του βάρους!

Ποιο πρόγραμμα διατροφής να επιλέξω το 1ο και ποιο το 2ο 15μερο του κύκλου μου ;;;

Ενδεικτικά μπορείς να εφαρμόσεις το παρακάτω αντιστοίχως :

Πρωινό

1 φλιτζάνι γάλα (χαμηλών λιπαρών) + δημητριακά ολικής άλεσης (3/4 του φλιτζανιού) + 2 μικρό φρούτο

Δεκατιανό

5 ξηροί καρποί (καρύδια ή αμύγδαλα) + 2 μικρά φρούτα + ½ λίτρο νερό

Μεσημεριανό

1 φέτα μαύρο ψωμί + γαλοπούλα + ντομάτα + μαρούλι + 1 χορτόσουπα (1 μικρό μπολ) + 1 σαλάτα με πράσινα λαχανικά με λίγο ελαιόλαδο + 1 μήλο

Απογευματινό

1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών

Βραδινό

ψάρι ψητό (120 γρ.) + λαχανικά στον ατμό ( 1 φλιτζάνι) + 1 σαλάτα με πράσινα λαχανικά & ντομάτα + 1 ψητή πατάτα

Πρωινό

γάλα σόγιας (1 φλιτζάνι) + δημητριακά (1 φλιτζάνι) + ½ μπανάνας

Δεκατιανό

1 μήλο

Μεσημεριανό

φακές (1 φλιτζάνι) + 1 φέτα μαύρο ψωμί + 1 σαλάτα με πράσινα λαχανικά με λίγο ελαιόλαδο + 1 μήλο

Απογευματινό

1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών

Βραδινό

ψητό ψάρι (100 γρ.) + 1 σαλάτα με πράσινα λαχανικά με λίγο ελαιόλαδο + μαύρο ψωμί (1/2 φλιτζάνι) + 1 φλιτζάνι κρύο τσάι

Comments are closed.