Δημιούργησε ένα ημερολόγιο διατροφής για καλύτερα αποτελέσματα στην σιλουέτα σου… !!!

February 4, 2015 Comments Off on Δημιούργησε ένα ημερολόγιο διατροφής για καλύτερα αποτελέσματα στην σιλουέτα σου… !!!
Δημιούργησε ένα ημερολόγιο διατροφής για καλύτερα αποτελέσματα στην σιλουέτα σου… !!!

Κι όμως το ημερολόγιο θεωρείται σημαντικός σύμμαχος στην προσπάθεια τήρησης ενός διατροφικού προγράμματος. Αν δεν έχεις ξαναδημιουργήσει, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές….

Σημείωνε τον αριθμό των θερμίδων

Το καλύτερο είναι να καταγράφεις οτιδήποτε πίνεις ή τρως, το ακριβές είδος του, την ποσότητά του, το πόσο πεινούσες όταν το κατανάλωσες αλλά και σε τι συναισθηματική κατάσταση ήσουν. Προκειμένου να το καταφέρεις έχε πάντα το ημερολόγιο μαζί σου ώστε να σημειώνεις αμέσως ενώ στην περίπτωση που δεν προλαβαίνεις φωτογράφισέ το με το κινητό για να το κάνεις αργότερα.

Σημείωνε στο ημερολόγιο τουλάχιστον για 3 ημέρες

Σ’ αυτές συμπεριέλαβε οπωσδήποτε το Σαββατοκύριακο ή έστω μία απ’ τις δύο ημέρες. Η καταγραφή των διατροφικών συνηθειών σου σε διάστημα 5 ημερών είναι ικανή να προσδιορίσει την αιτία που πιθανώς εμποδίζει την απώλεια περιττών κιλών για την οποία προσπαθείς. Αν μάλιστα δεις ότι σε βοηθάει σημαντικά, συνέχισε να το κρατάς μέχρι να κατακτήσεις τον στόχο του ιδανικού για σένα βάρους.

( !!! ) : Δώσε ιδιαίτερη προσοχή στην συναισθηματική υπερφαγία η οποία αποτελεί ένα πολύ σύνηθες φαινόμενο το οποίο όμως πολλές φορές δεν γίνεται αντιληπτό. Όταν αισθάνεσαι άσχημα επίλεξε να μιλήσεις καλύτερα σε μία φίλη σου, να διαβάσεις κάποιο βιβλίο ή να ακούσεις την μουσική που σε χαλαρώνει!!!

Χρησιμοποίησε το ημερολόγιό σου σωστά

Μελέτησέ το ε την ολοκλήρωση κάθε εβδομάδας και εντόπισε το πότε καταναλώνεις συνήθως τις περισσότερες θερμίδες ή αν συνηθίζεις να το κάνεις σε στρεσαρισμένες για σένα στιγμές. Αυτό που έχεις να κάνεις στην συνέχεια είναι να πάρεις μια απόφαση όπως για παράδειγμα να ανακαλύψεις διεξόδους χαλάρωσης οι οποίες θα εμποδίζουν την διαφυγή σου στο φαγητό.

Κάποια απ’ τα λάθη που πιθανώς να εντοπίσεις:

  1. Παραλείπεις το πρωινό.

Μεγάλο λάθος μιας και σίγουρα θα έρθει η στιγμή που θα θες να το αντισταθμίσεις και μάλιστα με το παραπάνω.

  1. Τρως λάθος σνακ.

Προτίμησε κάτι με φυτικές ίνες ή πρωτεΐνες αντί για κάποιο ζαχαρώδες σνακ.

  1. Μασουλάς αλόγιστα.

Δώσε προσοχή στο πότε και πού καταναλώνεις θερμίδες ώστε να μην τρως ασυναίσθητα.

  1. Τρως το γεύμα σου χωρίς να σταματάς τις παράλληλες δραστηριότητές σου.

Αφιέρωσε έστω λίγα λεπτά ώστε να φας απερίσπαστη το φαγητό σου. Συνδυάζοντάς το με κάτι άλλο είναι βέβαιο ότι θα καταναλώσεις μεγαλύτερη ποσότητα.

  1. Αφήνεις πολλές ώρες άδειο το στομάχι σου.

Έτσι μειώνεται το σάκχαρο και επιβραδύνεται ο μεταβολισμός σου.

  1. Πίνεις αλκοόλ πριν απ’ το δείπνο.

Αυτό θα σε κάνει πολύ πιο επιρρεπή στο να ενδώσεις στην υπερκατανάλωση φαγητού αφού θα έχουν μειωθεί σημαντικά οι αναστολές σου.

Comments are closed.