Θες να αδυνατίσεις ;;; Δες τι δεν κάνεις σωστά …

March 2, 2015 Comments Off on Θες να αδυνατίσεις ;;; Δες τι δεν κάνεις σωστά …
Θες να αδυνατίσεις ;;; Δες τι δεν κάνεις σωστά …

Δίαιτες παντού & πάντα !!!

Δίαιτες για πριν το καλοκαίρι, δίαιτες για μετά το Πάσχα, δίαιτες για μετά τα Χριστούγεννα, δίαιτες για να χάσουμε τα κιλά της εγκυμοσύνης, δίαιτες … δίαιτες … δίαιτες !!! Οι δίαιτες (δυστυχώς) πάντα ήταν και πάντα θα είναι μέσα στη ζωή των γυναικών ! Η φιλαρέσκεια και η ματαιοδοξία των γυναικών τις αναγκάζει (ΜΑΣ αναγκάζει) να αναζητούμε συνεχώς το κάτι καλύτερο για την εμφάνισή μας … το κάτι που θα μας κάνει να διαφέρουμε, να ξεχωρίζουμε από τις υπόλοιπες γυναίκες … το κάτι που θα μας κάνει ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ στα μάτια του συντρόφου μας !

ΚΑΘΕ φορά όμως, ΚΑΘΕ προσπάθεια για εφαρμογή κάποιας δίαιτας οδηγείται σε παταγώδη αποτυχία !!! Και δεν είναι λίγες …

(!!!) : Μέσα σε διάστημα ενός χρόνου, μια γυναίκα, μπορεί να προσπαθήσει δεκάδες φορές να μπει σε πρόγραμμα. Τι γίνεται όμως λάθος και δεν οδηγείται ποτέ σε επιτυχία αυτή η προσπάθεια ;;;

“Γυναίκες … Να (!) τα βασικότερα λάθη σας !!!”

Λάθος 1ο : Απεργία πείνας …

Πρόκειται ίσως για το συχνότερο λάθος των γυναικών. Εφαρμόζω κάποια δίαιτα ή κάποιο διατροφικό πρόγραμμα ΔΕΝ σημαίνει σε καμία περίπτωση κάνω απεργία πείνας και στερώ από τον οργανισμό μου τα πάντα ! Κατ’αρχήν, ακόμα και η δίαιτα, δεν χρειάζεται υπερβολές και στερήσεις. Πράγματα που θα στερήσουμε από τον οργανισμό μας, μπορεί τελικά να λειτουργήσουν ανάποδα και φυσικά αρνητικά για την προσπάθειά μας για αδυνάτισμα. Ακόμα και στη δίαιτα μπορούμε να φάμε και ένα γλυκό, και ένα κομμάτι πίτσα … αλλά φυσικά όλα με μέτρο και με πρόγραμμα !

Λάθος 2ο : Μόνο καφές για πρωινό …

ΟΧΙ !!! Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας ! ΟΛΟΙ οι διατροφολόγοι φωνάζουν για τη σπουδαιότητα αυτού του γεύματος και εξηγούν πως είναι απαραίτητο για τον ήδη εξαντλημένο οργανισμό από τις πολλές ώρες του βραδινού ύπνου ! Χωρίς το πρωινό γεύμα, ο οργανισμός, είναι χωρίς ενέργεια και δεν θα μπορεί να είναι αποδοτικός. Επίσης, είναι πιθανότερο, τελικά να καταναλώσετε με αυτόν τον τρόπο πολύ περισσότερες θερμίδες αργότερα, και μάλιστα σε ώρες που οι καύσεις του οργανισμού είναι πολύ πιο χαμηλές !

Λάθος 3ο : Κομμένοι οι υδατάνθρακες … τρώμε μόνο πρωτεΐνες !

ΛΑΘΟΣ ! Αν και οι περισσότεροι εφαρμόζοντας μια διατροφή το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να κόβουν από τα γεύματά τους τους υδατάνθρακες ! Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καταναλώνουν πολύ περισσότερες πρωτεΐνες ! Αυτό όμως δεν καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού. Οι ειδικοί διατροφολόγοι μας εξηγούν πως τόσο οι υδατάνθρακες, όσο οι πρωτεΐνες, άλλο τόσο πολύτιμα είναι και τα λίπη για τον οργανισμό !

Comments are closed.