Σφιχτή και ίσια κοιλίτσα σήμερα κιόλας !

May 2, 2014 Comments Off on Σφιχτή και ίσια κοιλίτσα σήμερα κιόλας !

Καλοκαίρι ;;; Ξεκίνα από σήμερα να προσέχεις …

Κάθε ημέρα μας βρίσκει στην εργασία μας, στις ατελείωτες υποχρεώσεις και στο εξαντλητικό άγχος, με αποτέλεσμα το καλοκαίρι να φαντάζει ακόμα πάρα πολύ μακρινό. Στην πραγματικότητα όμως το καλοκαίρι δεν απέχει παρά μόνο μιαν ανάσα, και αν κατά τη διάρκεια του χειμώνα έχουμε πάρει κάποια κιλάκια, τότε σίγουρα θα πρέπει να ξεκινήσουμε να προσέχουμε λίγο τη διατροφή μας από ΣΗΜΕΡΑ κιόλας ώστε να μας βρει το καλοκαίρι απαλλαγμένες από αυτά !

Πρήξιμο στην κοιλιά συνεπάγεται κακή ψυχολογία …

επίπεδη κοιλιαΔυστυχώς είναι πραγματικότητα. Το πρήξιμο στην κοιλιά, ειδικά εμάς τις γυναίκες, μας επηρεάζει πολύ περισσότερο. Εκτός από το γεγονός ότι μας εμποδίζει από το να φορέσουμε πολλά από τα αγαπημένα μας στενά φορέματα, φαίνεται πως επηρεάζει αισθητά και την ψυχολογία μας αφού ρίχνει την αυτοπεποίθησή μας στα πατώματα.

Και όντως δεν είναι ούτε ψέμα αλλά ούτε και υπερβολή. ΟΛΕΣ οι γυναίκες όταν είμαστε πρησμένες αισθανόμαστε πως τα βλέμματα όλων είναι στραμμένα εκεί ακριβώς και νιώθουμε ακόμα πιο άσχημα.

Ο ρόλος της διατροφής

Εκτός από τα λίγα παραπανίσια κιλάκια που μπορεί να πήραμε μέσα στον χειμώνα, το πρήξιμο αυτό στην κοιλίτσα τις περισσότερες φορές οφείλεται στην κακή διατροφή που δημιουργεί προβλήματα στην πέψη, με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται υγρά και να παράγεται αέριο στο σώμα.

Υπάρχουν τροφές που μπορούν να μειώσουν αυτό το πρήξιμο ;

Φυσικά και υπάρχουν έξυπνες τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν να φτιάξουμε την λειτουργία της πέψης, ώστε να κατακρατούνται λιγότερα υγρά και να εγκλωβίζεται λιγότερος αέρας για να αποφευχθεί το αντιαισθητικό αυτό πρήξιμο της κοιλιάς.

  • Τροφές που λειτουργούν ως φυσικά διουρητικά μπορούν να βοηθήσουν στην απομάκρυνση του πρηξίματος και να χαρίσουν ανακούφιση στο άτομο. Τέτοιες τροφές είναι :

το αγγούρι

το καρπούζι

οι φράουλες

ο ανανάς

ο μαϊντανός

το σέλινο

το μαρούλι

η ρόκα

  • Επίσης σημαντική είναι η κατανάλωση άφθονου νερού καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το νερό είναι απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του οργανισμού. Όταν όμως ο οργανισμός δεν λαμβάνει επαρκή ποσότητα νερού έχει τάση να το κατακρατά δημιουργώντας το γνωστό αυτό πρήξιμο και στην περιοχή της κοιλιάς.
  • Ένας ακόμα πολύ καλός τρόπος αντιμετώπισης του πρηξίματος είναι η συστηματική σωματική άσκηση.
  • Αποφύγετε τροφές όπως :

τα όσπρια

τα δαμάσκηνα

τις αγκινάρες

το μπρόκολο

το κουνουπίδι

το καλαμπόκι

τα γαλακτοκομικά

τα προϊόντα ολικής άλεσης

(Αν και πολλές από αυτές τις τροφές είναι εξαιρετικά ωφέλιμες για τον οργανισμό, καλό είναι να μην καταναλώνονται πολύ συχνά και σε μεγάλες ποσότητες γιατί μπορεί να επιδεινώσουν το πρήξιμο.)

  • Τέλευταίο, αλλά πολύ σημαντικό, είναι να μειώσετε και την κατανάλωση αλατιού στην καθημερινότητά σας. Το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών στον οργανισμό και μάλιστα ΚΥΡΙΩΣ στην περιοχή αυτή της κοιλιάς.

 

(!!!) :Παραγγελία-Garcinia-pure Για να καταπολεμήσετε όμως όχι μόνο το πρήξιμο αλλά και τα κιλάκια που ήρθαν και αποθηκεύτηκαν στην περιοχή της κοιλίτσας, χρησιμοποιείστε παράλληλα και ένα καλό διατροφικό συμπλήρωμα που θα σας βοηθήσει να μειώσετε το σωματικό σας βάρος και να απαλλαγείτε από το φούσκωμα.

 

Σας προτείνουμε το GARCINIA CAMBOGIA PURE !

 

 

Comments are closed.