Πώς θα κάνεις 30 μόνο λεπτά τρέξιμο … να αξίζουν τον κόπο !

March 15, 2016 Comments Off on Πώς θα κάνεις 30 μόνο λεπτά τρέξιμο … να αξίζουν τον κόπο !
Πώς θα κάνεις 30 μόνο λεπτά τρέξιμο … να αξίζουν τον κόπο !

Δουλειά … δουλειά … Πού χρόνος για άσκηση ;

Η κάθε σου μέρα είναι φορτωμένη από το πρώτο λεπτό το πρωί που ξυπνάς, έως και το τελευταίο λεπτό πριν πέσεις στο κρεββάτι σου και σβήσεις επιτέλους το φως. Ωστόσο, η δουλειά σου σε καθηλώνει πάρα πολλές ώρες σε μια καρέκλα σε ένα γραφείο, με αποτέλεσμα το σώμα σου να μουδιάζει, οι μύες σου να αδρανούν, το στρες να συσσωρεύεται και να γιγαντώνεται μέσα σου, η διάθεσή σου να πέφτει, ο μεταβολισμός σου να πέφτει επίσης … και τα κιλά στη ζυγαριά συνεχώς να αυξάνουν !

Το γυμναστήριο φαντάζει για εσένα πολυτέλεια και άπιαστο όνειρο, αλλά αυτός δεν είναι λόγος να παραιτηθείς από κάθε προσπάθεια ! Λίγα μόνο λεπτά την ημέρα (ή έστω 3 φορές την εβδομάδα), θα βοηθήσουν τις σκουριασμένες σου αρθρώσεις να ξεσκουριάσουν, το σώμα σου να ξαναζωντανέψει και να ενεργοποιηθεί, τον οργανισμό σου να δυναμώσει και το λίπος να αρχίσει να λιώνει !

Πόσο πολύ δε θέλουμε όλες ένα σώμα χωρίς περιττά κιλά, χωρίς παχάκια και χωρίς κυτταρίτιδα ;

Σημαντικός είναι ο τρόπος και όχι η διάρκεια ! Όπως προαναφέραμε, λίγα μόνο λεπτά (περίπου 30 λεπτάκια), είναι αρκετά για να σου ξαναδώσουν πίσω τη χαμένη σου αυτοπεποίθηση … απλά φόρα τα αθλητικά σου και βγες για τρέξιμο !

Πώς το τρέξιμο θα γίνει … αποτελεσματικό ;;;

Υπάρχει ένα μικρό μυστικό, που μπορείς να κάνεις μισή ώρα τρεξίματος να αποδίδει πολύ περισσότερο. Το λίπος καίγεται, το σώμα αδυνατίζει και σφίγγει !

Ποιο είναι αυτό το μυστικό που κάνει το τρέξιμο αποδοτικό στο αδυνάτισμα ;

Το μυστικό αυτό ονομάζεται “εναλλαγή” και πραγματικά έχει απίστευτα αποτελέσματα ! Ουσιαστικά, αυτό που απαιτείται είναι τακτική εναλλαγή στην ένταση, την ταχύτητα αλλά και την δυσκολία του τρεξίματος. Όταν το τρέξιμο γίνεται σε σταθερό ρυθμό, οι θερμίδες που καταναλώνει ο οργανισμός είναι πολύ λιγότερες.

Αντιθέτως, όταν εναλλάσσεται ο βαθμός δυσκολίας, ο οργανισμός προσπαθώντας να προσαρμοστεί καταναλώνει περισσότερες θερμίδες, γεγονός που σημαίνει πως καίει περισσότερο λίπος.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Με αυτό το μικρό τρικ, μπορείτε να κάνετε το σώμα σας να καίει περίπου 20 % περισσότερο λίπος από ότι αν τρέχατε την ίδια ώρα αλλά με σταθερό ρυθμό !

Πρόκειται για μια έγκυρη έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο του Οχάιο, που θα σε κάνει να χάσεις στο πι και φι τα περιττά κιλά, να τονώσεις τον οργανισμό σου και να αποκτήσεις ένα καλογραμμωμένο κορμί !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Την προσπάθειά σου αυτή θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο ένα καλό και ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα.

Comments are closed.