6 συμβουλές για πιο γρήγορο μεταβολισμό … !!!

October 11, 2014 Comments Off on 6 συμβουλές για πιο γρήγορο μεταβολισμό … !!!
6 συμβουλές για πιο γρήγορο μεταβολισμό … !!!

Είναι γνωστό σε όλους ότι το μυστικό για απώλεια κιλών αλλά και κυρίως για την διατήρηση του βάρους μας, βρίσκεται στον καλό και γρήγορο μεταβολισμό! Αν ο δικός σου δεν σε βοηθάει ιδιαίτερα, ενεργοποίησε τον με τους παρακάτω απλούς τρόπους !!!

  1. Βόλτα στο κρύο!

Έρευνες έχουν δείξει ότι η έκθεσή μας σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να αποδειχθεί εξίσου αποτελεσματική με κάποιου είδους φυσική δραστηριότητα μετρίας έντασης! Αυτό συμβαίνει διότι και στις δύο περιπτώσεις εκκρίνονται απ’ τον οργανισμό μας ορμόνες οι οποίες συντελούν στην δημιουργία καφέ λίπους (του λεγόμενου ‘’καλού’’ λίπους) στο σώμα μας, το οποίο αντί να αποθηκεύει ενέργεια (όπως κάνει το ‘’λευκό’’) την καταναλώνει.

  1. Στροφή στα βιολογικά τρόφιμα!

Ειδικοί επισημαίνουν ότι όσοι καταναλώνουν τρόφιμα που δεν είναι ‘φορτωμένα’ με φυτοφάρμακα, τείνουν να έχουν αυξημένο μεταβολισμό καθώς με τον συγκεκριμένο τρόπο διατροφής απαλλάσσονται από ουσίες (οργανοχλωριωμένες ενώσεις) που λειτουργούν αρνητικά στα επίπεδα λεπτίνης του οργανισμού μας (ορμόνη που ρυθμίζει την όρεξή μας) όπως και στον θυρεοειδή!

( !!! ) : Δεδομένου ότι το κόστος των βιολογικών προϊόντων είναι αρκετά υψηλό, αν δεν έχετε τη δυνατότητα να αντικαταστήσετε όλα τα συμβατικά τρόφιμα με τα αντίστοιχα βιολογικά, προσπαθήστε να το κάνετε με αυτά που συνήθως ‘’φορτώνονται’’ περισσότερο με φυτοφάρμακα, όπως είναι δηλαδή τα φρούτα και κυρίως τα ροδάκινα, τα μήλα και οι φράουλες αλλά και οι πατάτες και τα καρότα.

  1. Κατανάλωσε πράσινο τσάι!

Είναι ευρέως γνωστό πλέον ότι το πράσινο τσάι είναι ικανό να κάνει θαύματα στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού μας, γεγονός που επιτυγχάνεται λόγω της καφεΐνης αλλά και των αντιοξειδωτικών κατεχινών που περιέχει, ουσίες οι οποίες βοηθούν σημαντικά στις διαδικασίες θερμογένεσης και λιπόλυσης!

  1. Ύπνος από νωρίς!

Είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι ο ελλιπής ύπνος, ή ο ύπνος που πραγματοποιείται τις ‘’λάθος’’ ώρες, διαταράσσει δύο σημαντικές ορμόνες οργανισμού μας-την γκρελίνη και την λεπτίνη- οι οποίες λειτουργούν ρυθμιστικά στο βάρος μας! Οι 7 ώρες ύπνου ημερησίως θεωρούνται ιδανικός αριθμός.

  1. Μην αμελείς το νερό!

Η ελάχιστη ποσότητα νερού την οποία πρέπει να καταναλώνουμε ημερησίως υπολογίζεται στο 1,5 λίτρο. Η μικρότερη ποσότητα κατανάλωσής του είναι εφικτό να προκαλέσει ακόμα και μία μικρή αφυδάτωση η οποία όμως θα επιφέρει με την σειρά της μείωση του μεταβολισμού ! Ενισχυτικά στην ενυδάτωσή μας μπορούν φυσικά να λειτουργήσουν διάφοροι φυσικοί χυμοί φρούτων, το γάλα αλλά και ροφήματα όπως το χαμομήλι και το τσάι.

  1. Μην αφαιρείς την φλούδα από το μήλο!

Η φλούδα του μήλου περιέχει μια ουσία (το λεγόμενο ‘’ουρσολικό οξύ’’) η οποία σύμφωνα με έρευνες αλλά και πειράματα σε ποντίκια, προστατεύει απ’ την παχυσαρκία και αποτρέπει ασθένειες όπως ο διαβήτης. Επίσης ενισχύει την παραγωγή του ‘’καφέ’’ λίπους και αυξάνει τους μύες ενώ ταυτόχρονα αποτρέπει τον κίνδυνο εμφάνισης λιπώδους διήθησης του συκωτιού. Προτού φυσικά φάτε το μήλο σας με την φλούδα φροντίστε να έχει πλυθεί πολύ καλά.

Comments are closed.