Νιώθεις εξαρτημένος από τη ζάχαρη ;;;

May 26, 2015 Comments Off on Νιώθεις εξαρτημένος από τη ζάχαρη ;;;
Νιώθεις εξαρτημένος από τη ζάχαρη ;;;

Ζάχαρη : Μια ουσία άκρως … εθιστική !

Η ζάχαρη είναι μια ουσία που λειτουργεί εθιστικά στον οργανισμό. Η κατανάλωση γλυκών δημιουργεί ολοένα και μεγαλύτερη διάθεση και ανάγκη για ακόμα περισσότερα γλυκά. Αυτό φυσικά … με καταστροφικά αποτελέσματα ! Όταν πια αντιλαμβάνεσαι το κακό … η ζυγαριά δείχνει 5 – 6 κιλά περισσότερα από αυτά που είχες και εσύ μέσα στην απελπισία σου αποζητάς ακόμα περισσότερα γλυκά !

Και φυσικά δεν είσαι ο μόνος ! Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την ίδια μεγάλη και ακατανίκητη αδυναμία στη ζάχαρη και τα γλυκά και δεν είναι ακθόλου παράλογο. Η ζάχαρη παρέχει στον οργανισμό ισχυρή αντικαταθλιπτική δράση, με αποτέλεσμα να φτιάχνει τη διάθεση του ατόμου, να τονώνει την αυτοπεποίθησή του και να το κάνει να αισθάνεται όμορφα και αισιόδοξα ! Ωστόσο, οι βλαβερές συνέπειες της υπερβολικής κατανάλωσης ζάχαρης, είναι πολλές και πολύ σοβαρές.

(!!!) : Σημαντική είναι η επίδραση της μεγάλης κατανάλωσης ζάχαρης και στον μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού ! Αυτό έχει ως άμεση συνέπεια και την έκθεση του οργανισμού σε κίνδυνο από διάφορες ασθένειες !

“4 εβδομάδες – 4 βήματα” για να απαλλαγείς από τον εθισμό σου στη ζάχαρη !

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 4 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ

1η εβδομάδα – 1ο βήμα

Η 1η εβδομάδα είναι η εβδομάδα του νέου ξεκινήματος, και όπως είναι φυσικό, κανένα νέο ξεκίνημα δε γίνεται απότομα ! Κατά την πρώτη λοιπόν εβδομάδα, επιτρέπεται η κατανάλωση γλυκισμάτων, αλλά με κάποιο μέτρο όσον αφορά στην ποσότητα. Έτσι, αντί για μια ολόκληρη σοκολάτα, μπορεί το άτομο να φάει 2 – 3 κομματάκια από τη σοκολάτα.

Στον περιορισμό των αναγκών του για κατανάλωση ζάχαρης, βοηθάει η καλή και συχνή ύπαρξη μικρών γευμάτων στη διάρκεια της ημέρας. 5 γεύματα την ημέρα, μικρά σε ποσότητα, κρατούν το στομάχι γεμάτο, δίνουν ενέργεια και αποτρέπουν τις κρίσεις βουλιμίας.

2η εβδομάδα – 2ο βήμα

Η 2η εβδομάδα είναι πλέον η εβδομάδα που θέτει πιο υψηλούς στόχους ! Η κατανάλωση ζάχαρης είναι πλέον απαγορευμένη ! Τα γλυκά, οι σοκολάτες, τα μπισκότα, τα κέικ και όλα αυτά τα τόσο δελεαστικά τρόφιμα αλλά με τόσο μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, διαγράφονται από το διατροφολόγιο του ατόμου. Το άτομο πλέον προσλαμβάνει την ποσότητα ζάχαρης που χρειάζεται από φρούτα ΜΟΝΟ !

Τα γεύματα του ατόμου συνεχίζουν να είναι πολλά και μικρά για να κόβουν τις λιγούρες και την ανάγκη του ατόμου για κατανάλωση γλυκού !

3η εβδομάδα – 3ο βήμα

Η 3η εβδομάδα είναι πια και η πιο δύσκολη, αφού απαγορεύει όχι μόνο τις προφανείς πηγές πρόσληψης ζάχαρης (όπως είναι τα γλυκά), αλλά και τις πιο κρυφές πηγές, όπως είναι :

  • τα ζυμαρικά
  • το ψωμί
  • οι χυμοί
  • τα αποξηραμένα φρούτα
  • τα δημητριακά

4η εβδομάδα – 4ο βήμα

Η 4η και τελαυταία εβδομάδα, ουσιαστικά, δε θα έπρεπε να υπολογίζεται ως εβδομάδα, αφού αποτελεί την φάση της σταθεροποίησης των νέων διατροφικών συνηθειών του ατόμου. Ουσιαστικά, το άτομο, καλέιται πλέον να διατηρήσει τις νέες αυτές διατροφικές συνήθειες μακροπρόθεσμα και να προσπαθήσει να αποφύγει ξανά την αλόγιστη κατανάλωση ζάχαρης.

Έτσι, σταθεροποιεί το διατροφικό του πρόγραμμα, βάζοντας ζυμαρικά μια φορά την εβδομάδα, τρώγοντας γλυκά με μέτρο (και στην ποσότητα αλλά και στην συχνότητα) και περιορίζοντας σημαντικά την καθημερινή κατανάλωση τροφών που δεν του παρέχουν τίποτα στον οργανισμό (όπως οι καραμέλες, τα ζαχαρούχα αναψυκτικά και τα ζαχαρούχα δημητριακά) !

Comments are closed.