ΚΑΨΕ ΛΙΠΟΣ … ΣΗΜΕΡΑ !!!

August 31, 2016 Comments Off on ΚΑΨΕ ΛΙΠΟΣ … ΣΗΜΕΡΑ !!!
ΚΑΨΕ ΛΙΠΟΣ … ΣΗΜΕΡΑ !!!

Δίαιτες Express : Πού αποτυγχάνουν ;

Κατά καιρούς, όλοι έχουμε καταφύγει σε αυτές τις δίαιτες express που υπόσχονται ταχεία απώλεια βάρους χωρίς κόπο. Ειδικά όσο το καλοκαίρι πλησιάζει, τόσο μεγαλώνει και η αγωνία και η ανυπομονησία μας να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά που έχουν εγκαταστασθεί για τα καλά στην κοιλίτσα, τους γλουτούς, αλλά και στα μπράτσα ή τους μηρούς.

Ακολουθώντας κάποια από τις δίαιτες express ηαλήθεια είναι ότι επιτυγχάνουμε σημαντική απώλεια βάρους σε μικρό χρονικό διάστημα … αλλά πού βρίσκεται η “παγίδα” σε όλο αυτό ;

Με τις δίαιτες αυτές, αυτό που κατορθώνουμε είναι να χάσουμε πολύ γρήγορα κάποια κιλάκια … που όμως στην πραγματικότητα δεν προέρχονται από λίπος, αλλά από σημαντικά για τον οργανισμό υγρά.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Πολλές δίαιτες προξενούν αφυδάτωση στονοργανισμό και τον επιβαρύνουν με ελλιπή λήψη θρεπτικών συστατικών !

Στην περίπτωση αφυδάτωσης, το άτομο συνήθως παίρνει πίσω γρήγορα τα κιλά που τόσο ευκολα έχασε, λαμβάνοντας τα απαραίτητα για την σωστή λειτουργία του οργανισμού του υγρά.

Πώς όμως μπορώ να χάσω κιλά … και πιο συγκεκριμένα κιλά που να προέρχονται από λίπος ;

Πώς μπορώ να εξασφαλίσω ότι δεν κάνω ζημιά στον οργανισμό μου ;

Χάνω λίπος … αλλά όχι βάρος !”

Πολλοί παραπονιούνται ότι “κόλλησε η ζυγαριά”, ότι “οι προσπάθειές τους δεν αποδίδουν”, ότι “ενώ δεν τρώνε παραμένουν συνεχώς στο ίδιο βάρος” …

ΝΑΙ ! Συμβαίνει ! Αν και η ζυγαριά δείχνει να έχει “πεισμώσει” και να μην κατεβαίνει, ωστόσο μια λιπομέτρηση θα σας ανακουφίσει ! Πολλές φορές συμβαίνει, αν και μειώνεται το σωματικό λίπος, να μη μειώνεται το σωματικό βάρος … τουλάχιστον στην αρχή !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Είναι πολύ πιο σημαντικό και πολύ πιο ωφέλιμο να μειώνουμε το αποθηκευμένο στο σώμα λίπος, παρά το σωματικό μας βάρος. Στην περίπτωση των κιλών (πολύ συχνά) η μείωση είναι απλά … πρόσκαιρη !

Πώς θα κάψω λίπος ;;;

Νο 1 : Αερόβια άσκηση

Δώσε ένταση ! Δώσε νεύρο ! Δώσε ενέργεια ! Δώσε ρυθμό ! Βρες κάτι δυναμικό και έντονο που να σε εκφράζει και να σου αρέσει και προσάρμοσέ το στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα. 3 φορές την εβδομάδα από 45 – 60 λεπτά είναι ιδανικά για να αλλάξουν το σώμα σου από τον πρώτο κιόλας μήνα ! Η έντονη άσκηση θα επιταχύνει τον μεταβολισμό σου σε πολύ υψηλά επίπεδα και θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος … καλύτερα από ΚΑΘΕ δίαιτα !

Νο 2 : Μη διψάς !

Δε χρειάζεται να νιώσει αίσθημα δίψας για να πιεις νερό. Όπως έχεις στο πρόγραμμά σου το τι θα φας, το πότε θα κάνεις μπάνιο ή το τι ώρα θα πας στο γυμναστήριο, έτσι θα πρέπει να βάλεις στο πρόγραμμά σου και το να πίνεις νερό (και μάλιστα σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στη διάρκεια της ημέρας).

Το νερό δε θα σε βοηθήσει μόνο να χάσεις βάρος, αλλά και να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα και να αποφύγεις τις ραγάδες μόλις χάσεις κιλά ! Το νερό διατηρεί ελαστική και νεανική την επιδερμίδα σου και αποτελεί πηγή ζωής για τον οργανισμό σου !

Νο 3 : Καφές

Ο καφές είναι μια πολύ ισχυρή διεγερτική ουσία που κατορθώνει να επιταχύνει τον μεταβολικό ρυθμό και να αυξήσει τις καύσεις λίπους που πραγματοποιούνται στο σώμα !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Δεν είναι καθόλου τυχαίο που πολλά συμπληρώματα αδυνατίσματος περιέχουν καφεΐνη !

Φυσικά, δεν προσθέτουμε ζάχαρη στον καφέ, γάλα, κρέμα γάλακτος, σιρόπια ή άλλες παχυντικές και με πολλά λιπαρά ουσίες !

Νο 4 : Αντιστάσεις !

Γυμνάσου με αντιστάσεις ! Είναι αποδεδειγμένη η αποτελεσματικότητα τις άσκησης με αντιστάσεις στην καύση του σωματικού λίπους ! Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά και σχετικά γρήγορα. Από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες αρχίζετε να παρατηρείτε αλλαγές στο σώμα σας, και στο πώς αρχίζει να αποκτά μορφή και σχήμα !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η άσκηση με αντιστάσεις, όταν γίνεται με μικρά διαλείμματα και γρήγορες εναλλαγές, διατηρεί ψηλά τον καρδιακό ρυθμό με αποτέλεσμα να εκτινάσσει τις καύσεις λίπους στα ύψη !

Νο 5 : Πρωινή γυμναστική

Το λίπος καίγεται καλύτερα το πρωι !!! Πρόκειται για μια μεγάλη αλήθεια που πολλοί αγνοούν ! “Όσο πιο νωρίς μέσα στην ημέρα σου κάνεις την προπόνησή σου, τόσο μεγαλύτερα και ταχύτερα αποτελέσματα θα έχεις !”, τονίζουν οι ειδικοί !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Σύμφωνα με έρευνες, ο μεταβολισμός είναι αποδοτικότερος, κατά το μεσοδιάστημα μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, δηλαδή στο διάστημα που χρειάζεται ο οργανισμός για να φύγει από την λειτουργία του ύπνου και να μπει σε πλήρη δραστηριότητα. Μετά λοιπόν το πρωινό ξύπνημα είναι η καλύτερη ώρα για μερικά σετ ασκήσεων !

Comments are closed.