Κατακράτηση υγρών & φούσκωμα ; Βάλε τέλος τώρα !!!

August 10, 2015 Comments Off on Κατακράτηση υγρών & φούσκωμα ; Βάλε τέλος τώρα !!!
Κατακράτηση υγρών & φούσκωμα ; Βάλε τέλος τώρα !!!

Φούσκωμα και δυσφορία …

Αυτό το αίσθημα απίστευτου φουσκώματος και η αίσθηση της δυσφορίας που αυτό φέρνει, δυστυχώς ταλαιπωρεί πολύ κόσμο και οφείλεται σε κατακράτηση υγρών που πραγματοποιεί το σώμα.

Πολλοί άνθρωποι έχουν οδηγηθεί στον γιατρό τους, να τους βρει λύση, ώστε να απαλλαγούν επιτέλους από αυτό το τόσο δυσάρεστο συναίσθημα.

(!!!) : ΚΑΜΙΑ φαρμακευτική αγωγή όμως δεν είναι λύση ! Η ιδανικότερη λύση είναι η κατάλληλη διατροφή !

Η διατροφή παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο, τόσο στην αποφυγή αυτού του φαινομένου, όσο και στην καταπολέμησή του ! Υπάρχουν συγκεκριμένα τρόφιμα, που μπορούν να καταπολεμήσουν την κατακράτηση υγρών και να σας απαλλάξουν από το πρήξιμο !!! Μάθετε λοιπόν ποιες είναι αυτές οι τροφές …

Οι τροφές που νικούν την κατακράτηση υγρών & το πρήξιμο !

Νο 1 τροφή : το νερό

Και όμως (όσο παράλογο και αν ακούγεται) η κατακράτηση υγρών μπορεί να καταπολεμηθεί με κατανάλωση αρκετής ποσότητας νερού ! Παρά λοιπόν το γεγονός πως πάντα θεωρούσαμε πως η υπερ-κατανάλωση νερού μπορεί να οδηγεί σε αυτό το φούσκωμα, η αλήθεια είναι άλλη ! Η έλλειψη επαρκούς ποσότητας νερού οδηγεί τον οργανισμό σε αφυδάτωση, και η αφυδάτωση είναι ένας από τους βασικότερους λόγους που ο οργανισμός προσπαθεί να “αποθηκεύσει” νερό και οδηγείται σε αυτή την κατακράτηση. Οπότε … πίνετε αρκετό νερό ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ !!!

Νο 2 : τα λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια, όπως δηλαδή ο σολομός, η ρέγγα, ο τόνος, το σκουμπρί και η σαρδέλα, είναι σημαντικές πηγές Ω – 3 ωφέλιμων λιπαρών οξέων για τον οργανισμό ! Εκτός όμως από ωφέλιμη τροφή για την λειτουργία του εγκεφάλου, την λειτουργία της καρδιάς, αλλά και την υγεία των αρθρώσεων, τα λιπαρά ψάρια, αποτρέπουν και την κατακράτηση υγρών και φυσικά το φούσκωμα !

Νο 3 : οι ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί, όπως και τα λιπαρά ψάρια, είναι μια ακόμα πηγή Ω – 3 καλών λιπαρών οξέων και έχουν αντίστοιχα αποτελέσματα κατά της κατακράτησης υγρών όπως και τα λιπαρά ψάρια ! Επίσης όμως παρέχουν στον οργανισμό και άλλες ωφέλιμες βιταμίνες και πολύτιμα στοιχεία !

Νο 4 : τα φρούτα πλούσια σε κάλιο

Η μπανάνα, το πεπόνι, ο ανανάς και το πορτοκάλι, είναι φρούτα πλούσια σε κάλιο ! Σε τι όμως βοηθάει το κάλιο ώστε να αντιμετωπίσουμε την κατακράτηση υγρών και το φούσκωμα ; Ο οργανισμός όταν ιδρώνει υπερβολικά ή όταν έχει πολύ συχνή διούρηση, χάνει υγρά και οδηγείται σε αφυδάτωση. Όπως ήδη αναφέραμε, η αφυδάτωση, είναι από τους πιο βασικούς λόγους που ο οργανισμός οδηγείται σε κατακράτηση υγρών. Με την κατανάλωση επαρκούς ποσότητας καλίου αυτό μπορεί να αποφευχθεί !

Νο 5 : τα τρόφιμα πλούσια σε κάλιο

Για τους ίδιους λόγους που και τα φρούτα πλούσια σε κάλιο βοηθούν στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών, τα τρόφιμα όπως το σπανάκι, το ρύζι, τα φασόλια, οι φακές και τα ρεβύθια πρέπει να υπάρχουν στη διατροφή σας !

Νο 6 : τα ωμά λαχανικά

Τα λαχανικά είναι πλούσια σε νερό και αποτελούν ιδανική τροφή για την καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών. Εάν δεν μπορείτε να τα καταναλώσετε ωμά, προτιμήστε να τα βράσετε και αποφύγετε το τηγάνισμα ή το ψήσιμο που τα αφυδατώνει και απομακρύνει τα υγρά τους.

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! : Σημαντική είναι και η μείωση της κατανάλωσης νατρίου μέσω των τροφών, καθώς επίσης και η κατανάλωση ζάχαρης και γλυκών !

Comments are closed.