Ζάχαρη κρυμμένη και στα πιο απίθανα μέρη !!!

July 21, 2015 Comments Off on Ζάχαρη κρυμμένη και στα πιο απίθανα μέρη !!!
Ζάχαρη κρυμμένη και στα πιο απίθανα μέρη !!!

Ζάχαρη δεν υπάρχει μόνο στα γλυκά !

Η ζάχαρη υπάρχει παντού μέσα στη διατροφή μας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ακόμα και αν εμείς εσφαλμένα πιστεύουμε ότι την έχουμε βγάλει από αυτή ! Κόβοντας τη ζάχαρη στον καφέ μας το πρωί, κόβοντας την αγαπημένη μας συνήθεια να τρώμε ένα κρουασάν σοκολάτας το απόγευμα στο γραφείο για να τονωθούμε από τις ατελείωτες ώρες μπροστά από τον υπολογιστή, κόβοντας ακόμα και τα λατρεμένα μας παγωτά κάτω από τον καυτό ήλιο δίπλα σε μια παραλία, δεν σημαίνει πως καταφέραμε να βγάλουμε τη ζάχαρη από τη ζωή μας ! Είναι αλήθεια ! Ζάχαρη υπάρχει παντού … και είναι καλά κρυμμένη !!!

Για να μπορέσουμε να περιορίσουμε αποτελεσματικά την ζάχαρη στη διατροφή μας, θα πρέπει πρώτα να αρχίσουμε να την ξεχωρίζουμε στις έξυπνες “κρυψώνες” της !

Οι διατροφικές “κρυψώνες” της ζάχαρης !!!

Νο 1 : Τα φρούτα … αποξηραμένα !

Τα έχουμε μυθοποιήσει ως την απόλυτα υγιεινή τροφή (που είναι όντως !!!) αλλά και σαν την ιδανική τροφή για απώλεια βάρους (που ΔΕΝ είναι !!!). Τα αποξηραμένα φρούτα δυστυχώς κρύβουν μεγάλα ποσά ζάχαρης … ζάχαρη που προέρχεται μερικώς από τα ίδια τα φρούτα αλλά κυρίως από τις εταιρείες που τα αποξηραίνουν και την προσθέτουν ώστε να γίνουν πιο θελκτικά για το κοινό ! Αξίζει να αναφέρουμε πως 1 κούπα από αποξηραμένα φρούτα περιέχει περίπου 75 γραμμάρια ζάχαρης !

Νο 2 : Τα αναψυκτικά !

Αυτή είναι ίσως η πιο γνωστή κρυψώνα της ζάχαρης ! Οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι όλα τα ανθρακούχα αναψυκτικά είναι ό,τι χειρότερο για το αδυνάτισμα ! Γιατί;;; Μα γιατί κρύβουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης. Αρκεί να αναφέρουμε πως ένα μόνο τενεκεδάκι αναψυκτικού (230 ml δηλαδή) περιέχουν περίπου 29 γραμμάρια ζάχαρης καλά κρυμμένα !

Νο 3 : Τα “ποτά” των αθλητών !

Τα λεγόμενα ενεργειακά ποτά είναι γεμάτα ζάχαρη για να μπορούν να τονώσουν τον εξαντλημένο οργανισμό των αθλούμενων ! Ένα μπουκαλάκι αυτού το τόσο διαδεδομένου και αγαπημένου ποτού των αθλητών μπορεί να περιέχει ακόμα και 80 γραμμάρια ζάχαρης !

Νο 4 : Μπάρες δημητριακών …

Οι μπάρες δημητριακών πλασάρονται ως έξυπνα σνακ για την περίοδο της δίαιτας … είναι όμως πραγματικά η πιο έξυπνη επιλογή ;;; Μια μπάρα δημητριακών (ανάλογα φυσικά τι περιέχει) μπορεί να ξεκινήσει με απόδοση 15 γραμμαρίων ζάχαρης και να φτάσει και πολύ πιο πολύ !

Νο 5 : Γιαούρτια … με γεύσεις !

Και όμως το τόσο διαιτητικό γιαούρτι μπορεί να σε ξεγελάσει και να σε φορτώσει με περιττές θερμίδες ! Ειδικά τα γιαούρτια με προσθήκη κάποιας γεύσης εκτινάσσουν την θερμιδική τους αξία αλλά και την απόδοσή τους σε ζάχαρη. Ένα γιαούρτι με γεύση μπισκότο ή φρούτο είναι περισσότερο γλυκό επιδόρπιο παρά “φαγητό δίαιτας”. Έως και 20 γραμμάρια ζάχαρης μπορεί να σας δώσει ένα γιαούρτι με την αγαπημένη σας γεύση !

Comments are closed.