Μείον 5 ολόκληρα κιλά … με βάση την ποσόστοση !!!

September 22, 2015 Comments Off on Μείον 5 ολόκληρα κιλά … με βάση την ποσόστοση !!!
Μείον 5 ολόκληρα κιλά … με βάση την ποσόστοση !!!

Καλοκαιρινά κιλάκια … αντίο !!!

Το καλοκαίρι (μετά από έναν ολόκληρο χειμώνα πίεσης, στρες και ατελείωτων υποχρεώσεων … οκονομικών και μη), επιτέλους χαλάρωσες δίπλα στην θάλασσα και αφέθηκες σε μέρες γεγνοιασιάς και νύχτες κρεπάλης. Όμως όλα αυτά, δυστυχώς, είχαν αντίκτυπο και στο σώμα σου !

Περίπου 3 με 5 κιλάκια περισσότερα δείχνει πλέον η ζυγαριά σου και εσύ είσαι στα όρια της παράκρουσης ! Μη σε πιάνει απόγνωση όμως ! Με μια απλή δίαιτα μπορείς να χάσεις αυτά τα 5 κιλά χωρίς κόπο και χωρίς καν γυμναστική !

Ένα πρόγραμμα διατροφής … για μετά τις διακοπές !

Το διατροφικό αυτό πλάνο είναι ιδανικό για την εποχή αυτή. Είναι ανάλαφρο αλλά και δυναμωτικό, είναι γεμάτο βιταμίνες αλλά και με λίγες θερμίδες … είναι το πρόγραμμα που χρειάζεστε για να χάσετε ΚΑΘΕ περιττό καλοκαιρινό κιλάκι !

Το “πρόγραμμα της ποσόστοσης” είναι ένα διατροφικό πρόγραμμα που δημιουργήθηκε από την Τάνα Έιμεν, διάσημη σύμβουλο σε θέματα φυσικής κατάστασης, διατροφής και αδυνατίσματος, και δημοσιεύτηκε και στο προσωπικό της βιβλίο με τίτλο “The Omni Diet: The Revolutionary 70% Plant + 30% Protein Program to Lose Weight, Reverse Disease, Fight Inflammation and Change Your Life Forever” (“Το επαναστατικό πρόγραμμα με 70% φρούτα και λαχανικά + 30% πρωτεΐνες για να χάσετε βάρος, να καταπολεμήσετε τις ασθένειες, τη φλεγμονή και να αλλάξετε τη ζωή σας για πάντα”, εκδ. St. Martin Press).

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα της ποσόστοσης ;;;

(!!!) : Ουσιαστικά, το μόνο που απαιτεί το πρόγραμμα της ποσόστοσης, είναι λίγη προσοχή στην αναλογία με την οποία απαρτίζουν το γεύμα μας τα διάφορα τρόφιμα !

ΠΡΟΣΟΧΗ :

Το κάθε γεύμα μας, κάθε ημέρα, θα πρέπει να απαρτίζεται από :

  • 70% φρούτα, λαχανικά, όσπρια, βότανα και άλλα μυρωδικά
  • και 30% πρωτεϊνούχες τροφές (όπως το άπαχο κρέας, τα πουλερικά, τα θαλασσινά, τα ψάρια, οι ξηροί καρποί, τα αυγά και τα φασόλια)

Τρόφιμα που απειλούν τον οργανισμό μας και την υγεία μας, τρόφιμα πουδεν προσφέρουν τίποτα άλλο εκτός από περιττές θερμίδες, τρόφιμα χωρίς βιταμίνες και χωρίς ωφέλιμα συστατικά …. απλά απορρίπτονται από την διατροφή μας !

Μερικά από αυτά είναι τα ακόλουθα :

  • ζυμαρικά

  • γλυκά ζάχαρη

  • κρουασάν (και άλλα αρτοποιήματα)

  • ρύζι λευκό

  • αλεύρι λευκό

  • δημητριακά λευκά

  • το τυρί

  • το γάλα

  • το γιαούρτι

  • το τόφου

  • ο κιμάς

(!!!) : Oλα τα τρόφιμα που έχουν υποστεί οποιαδήποτε μορφή επεξεργασίας θεωρούνται ανθυγιεινά και υπεύθυνα για ασθένειες όπως η παχυσαρκία, ο σακχαρώδης διαβήτης ή οι χρόνιες φλεγμονές !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Το πρόγραμμα της ποσόστοσης αρχίζει να έχει εμφανή αποτελέσματα στις 15 μόλις ημέρες, ενώ έχει σημαντικές θετικές επιπτώσεις και στην ψυχολογία του ατόμου που νιώθει πλέον πολύ πιο ποθητό, πολύ πιο αρεστό, πολύ πιο καλλίγραμμο, πολύ πιο ανάλαφρο, πολύ πιο υγιές και φυσικά πολύ πιο δυνατό !

Comments are closed.