Μους γιαούρτι με πράσινο τσάι : Υγιεινό & με λίγες θερμίδες

June 5, 2015 Comments Off on Μους γιαούρτι με πράσινο τσάι : Υγιεινό & με λίγες θερμίδες
Μους γιαούρτι με πράσινο τσάι : Υγιεινό & με λίγες θερμίδες

Ένα σνακ με άρωμα καλοκαιριού !

Ειδικά το καλοκαίρι, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας, θέλουμε σνακ που να είναι δροσερά, γευστικά … αλλά και με χαμηλές θερμίδες (για να μπορέσουμε να βάλουμε απενοχοποιημένα το μαγιό μας στην παραλία). Ζητάμε πολλά ;

Ψάχνοντας να βρω το ιδανικό σνακ που :

  • θα με κρατήσει χορτάτη
  • δε θα με βαρύνει
  • θα μου κόψει κάθε λιγούρα
  • θα μου χαρίσει πλούσια γεύση
  • και δε θα με φορτώσει με θερμίδες

κατέληξα σε μια ελαφριά μους γιαουρτιού με φρέσκο και δροσερό άρωμα από πράσινο τσάι. Η μους γιαουρτιού μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε ώρα (πρωί, μεσημέρι ή βράδυ), χωρίς να βαρύνει το στομάχι μας. Γι’αυτό το λόγο είναι ιδανικό σνακ είτε για πριν τον βραδινό ύπνο, είτε και για το γραφείο όταν θέλουμε κάτι ελαφρύ να μας κόψει την όρεξη !

Γιαούρτι & οφέλη

Τα οφέλη του γιοαυρτιού για την υγεία είναι πάρα πολλά, ενώ επίσης το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι πως παρά τη χαμηλή θερμιδική του αξία είναι πολύ πλούσιο σε γεύση και δε μας στερεί την απόλαυση ενός απόλυτα δελεαστικού γεύματος.

  • Το γιαούρτι καταπολεμά την παχυσαρκία.
  • Το γιαούρτι ανήκει στα προβιοτικά προϊόντα.
  • Το γιαούρτι διευκολύνει την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.
  • Το γιαούρτι βοηθά στην αποκατάσταση της χλωρίδας του εντέρου.
  • Το γιαούρτι είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες.
  • Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε ασβέστιο.

(!!!) : Σημαντικό είναι να αναφέρουμε, πως ειδικά άτομα που καπνίζουν ή καταναλώνουν τακτικά και σε μεγάλες ποσότητες αλκοόλ, θα πρέπει να τρώνε γιαούρτι πιο συχνά, γιατί έχει την ικανότητα να προστατεύει το βλεννογόνο στο στομάχι.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Μπορείτε, σε διάφορες συνταγές, να αντικαταστήσετε την μαγιονέζα ή την κρέμα γάλακτος με το γιαούρτι, που αποτελεί πολύ λιγότερο λιπαρή και πολύ πιο υγιεινή βάση για συνταγή.

Πράσινο τσάι & οφέλη

Επίσης το πράσινο τσάι είναι εξίσου γνωστό για την ευεργετική του δράση και τα απέριοριστα οφέλη του προς τον οργανισμό.

  • Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά στοιχεία.
  • Το πράσινο τσάι δεν προσφέρει θερμίδες.
  • Το πράσινο τσάι βοηθάει στην αποτοξίνωση.
  • Το πράσινο τσάι ευνοεί την απώλεια βάρους.
  • Το πράσινο τσάι προστατεύει από καρδιαγγειακές παθήσεις.
  • Το πράσινο τσάι προλαμβάνει την εμφάνιση καρκίνου.

ΣΥΝΤΑΓΗ : Μους από γιαούρτι με πράσινο τσάι

Συστατικά

  • 240 ml κρέμα γάλακτος (με χαμηλά λιπαρά)
  • πράσινο τσάι (σε φακελάκια ή χύμα)
  • 200 γραμμάρια σαντιγύ
  • 20 γραμμάρια ζάχαρη άχνη
  • 270 γραμμάρια γιαούρτι (με χαμηλά λιπαρά)

Οδηγίες για την παρασκευή :

  • Ζεσταίνουμε ελαφρά την κρέμα γάλακτος σε ένα κατσαρολάκι (δε θέλουμε να βράσει).
  • Ρίχνουμε περίπου 6 κουταλάκια του γλυκού πράσινο τσάι μέσα στη ζεστή κρέμα γάλακτος (την οποία έχουμε αποσύρει από το μάτι).
  • Ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε για περίπου μισή ώρα μέχρι το τσάι να αφήσει τα αρώματά του.
  • Σουρώνουμε το μίγμα.
  • Προσθέτουμε την ζάχαρη και το γιαούρτι και ανακατεύουμε καλά.
  • Στο τέλος προσθέτουμε την σαντιγύ και ανακατεύουμε με πολύ απαλές και ανοδικές κινήσεις τη μους.
  • Σερβίρουμε σε ποτήρια ή μπολάκια.

Μπορούμε να γαρνίρουμε τη μους με φρούτα ή με οτιδήποτε άλλο επιθυμούμε !

Comments are closed.