Σε έπιασε εμμονή με την άσκηση ; Κάνε ένα διάλειμμα ΤΩΡΑ !

June 7, 2016 Comments Off on Σε έπιασε εμμονή με την άσκηση ; Κάνε ένα διάλειμμα ΤΩΡΑ !
Σε έπιασε εμμονή με την άσκηση ; Κάνε ένα διάλειμμα ΤΩΡΑ !

Περιμένοντας το καλοκαίρι …

Η άνοιξη έχει έρθει και εσύ πήρες μια σημαντική απόφαση (για πρώτη φορά τόσο νωρίς) ! Το καλοκαίρι αυτό θα είσαι έτοιμη ! Δεν πρόκειται να σε βρει και το φετινό καλοκαίρι με περιττά κιλά, πλαδαρή και με αυτοεκτίμηση στα τάρταρα. Φέτος θα προσέξεις από νωρίς τη διατροφή σου, θα κόψεις τα λίπη, θα ξεκινήσεις εντατική άσκηση και το καλοκαίρι θα είσαι το επίκεντρο των βλεμμάτων (αρσενικών και θηλυκών) στην παραλία ! Όλοι θα σε θαυμάζουν με το νέο αποκαλυπτικό σου μπικίνι και όλοι θα σε ποθούν.

Έτσι και έγινε ! Η πειθαρχία σου αποδείχτηκε σιδερένια, και πλέον έχεις γίνει ο πιο τακτικός θαμώνας στο γυμναστήριο. Τα αποτελέσματα στο σώμα σου θεαματικά ! Έφτασες πια στο σημείο να πηγαίνεις καθημερινά … αφού σου έγινε συνήθεια (έως και εμμονή θα λέγαμε) ! Τα αποτελέσματα που βλέπεις στο σώμα σου (και τα οποία είναι πραγματικά άξια θαυμασμού) λειτουργούν σαν ναρκωτικό για εσένα … αφού θέλεις να γίνεις όλο και καλύτερη !

Πού κάνεις όμως λάθος ;;;

Τι ρόλο παίζει η ανάπαυση στην προσπάθειά σου και γιατί δεν πρέπει να την παραμελείς ;

Γιατί απαιτείται η μέρα ανάπαυσης στην γυμναστική ;

Μπορεί να νιώθετε γεμάτη θέληση και ενέργεια, μπορεί να πιστεύετε πως η καθημερινή άσκηση θα σας δώσει τα μέγιστα αποτελέσματα … αλλά αυτό τελικά είναι ΛΑΘΟΣ ! Το σώμα, ειδικά όταν ασκείται συστηματικά και έντονα, χρειάζεται μια ημέρα ανάπαυσης για αποθεραπεία !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η καθημερινή σκληρή προπόνηση χωρίς καμία ημέρα ανάπαυσης μπορεί να έχει αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα και να πάει στράφι η τόσο μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλετε !

“Overtraining Syndrome” : Τι είναι και πώς κινδυνεύουμε από αυτό ;

Το “Overtraining Syndrome” ή αλλιώς “σύνδρομο υπερβολικής προπόνησης”, είναι η κατάσταση εκείνη κατά την οποία ένα άτομο υπερβάλλει εαυτόν κατά την προπόνησή του, πραγματοποιώντας συνεχόμενες έντονες και εξοντωτικές προπονήσεις.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Σύμφωνα με τους ειδικούς, το “Overtraining Syndrome”, μπορεί να επιφέρει στο άτομο έως και σοβαρές σωματικές αλλά και ψυχολογικές επιπτώσεις !

Τι συμβαίνει με το “Overtraining Syndrome” ;

Νο 1 φαινόμενο : Μειώνονται οι αποθήκες γλυκογόνου

Το γλυκογόνο στο σώμα αρχίζει σταδιακά να μειώνεται και οδηγείται σε εξάντληση. Χωρίς το γλυκογόνο, την βασική πηγή ενέργειας του οργανισμού, το άτομο νιώθει κόπωση και εξάντληση. Το αίσθημα αυτό της εξάντλησης, δικαιολογείται από την μείωση του γαλακτικού οξέος που προκαλεί η μείωση του γλυκογόνου. Η μείωση αυτή του γαλακτικού οξέος προκαλεί ταχύτερη κούραση στους μύες, με αποτέλεσμα να αισθάνεται το άτομο το σώμα του βαρύ και άκαμπτο.

Νο 2 φαινόμενο : Αυξάνονται οι καρδιακοί παλμοί

Η έντονη άσκηση έχει την τάση να αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς. Ωστόσο, ακόμα και η καρδιά σας, χρειάζεται πού και πού μια μικρή ξεκούραση …

Νο 3 φαινόμενο : Αντί να αυξάνεται, τελικά μειώνεται η μυική μάζα

Νόμιζες ότι υπερβάλλοντας και πηγαίνοντας ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στο γυμναστήριο θα κερδίσεις σε μυική μάζα ; ΛΑΘΟΣ ! Χωρίς μια μέρα αποθεραπείας του σώματος, αποχαιρέτα τους μύες που τόσο πολύ πασχίζεις να αποκτήσεις !

Νο 4 φαινόμενο : Σωματική & ψυχολογική κούραση

Η σωματική κούραση θα φέρει και ψυχολογική κούραση τελικά. Η πειθαρχία σου κάποια στιγμή θα καμφθεί, η αυτοπεποίθησή σου θα κλονιστεί και η συναισθηματική σου κατάσταση θα πληγεί ! Δώστε στον οργανισμό σας μια μέρα ρεπό να περάσει όμορφα, να ξεκουραστεί και να κάνει οτιδήποτε επιθυμεί ! Αυτό θα κρατήσει γερό και το σώμα και το πνεύμα σας !

Comments are closed.