Βάλτε ΣΤΟΠ στα κιλά … κόβοντας το βραδινό σας γεύμα !

January 24, 2017 Comments Off on Βάλτε ΣΤΟΠ στα κιλά … κόβοντας το βραδινό σας γεύμα !
Βάλτε ΣΤΟΠ στα κιλά … κόβοντας το βραδινό σας γεύμα !

Είναι πιο εύκολο από μια δίαιτα, είναι πιο ξεκούραστο από ένα πρόγραμμα γυμναστικής, και προσφέρει σε εσένα (που είσαι λίγο τεμπέλης) μια ξεκούραστη και βατή απώλεια βάρους χωρίς στρες, χωρίς καταπίεση και χωρίς ακραίες στερήσεις !

Πρόκειται για μια νέα έρευνα που έχει προκύψει, και που καταλήγει στο συμπέρασμα πως όταν το τελευταίο γεύμα της ημέρας έχει καταναλωθεί το απόγευμα και όχι αργά το βράδυ … ο μεταβολισμός αρχίζει να ενεργοποιείται και ο οργανισμός να καίει λίπος !

Δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα από το να επιβληθείς στον εαυτό σου όταν πεινάει … και αυτό το γνωρίζεις πολύ καλά ! Αν ωστόσο δε χρειαζόταν να μπεις σε κανένς πρόγραμμα δίαιτας για να χάσεις βάρος, και απλά και μόνο σου έλεγαν να μεταθέσεις το δείπνο σου από τις 9 ή 10 το βράδυ στις 6 ή 7 το απόγευμα … αυτό δε θα ήταν καταπληκτικό ;

ΠΡΟΣΟΧΗ : Και όμως είναι αλήθεια ! Η νέα αυτή έρευνα έγινε για πρώτη φορά σε ανθρώπους και μας επιβεβαίωσε πως βάζοντας ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα στα ημερήσια γεύματά μας, μπορούμε να δώσουμε ώθηση στον μεταβολισμό μας (που για καιρό έχει αδρανήσει) και να αρχίσουμε επιτέλους να χάνουμε (και μάλιστα χωρίς κόπο) βάρος !

Η έρευνα αυτή παρουσιάστηκε επίσημα στην Ετήσια Συνάντηση για την Παχυσαρκία της Εταιρείας Παχυσαρκίας. Η παρουσίαση έγινε στη Νέα Ορλεάνη της Λουιζιάνα και διαπιστώθηκε πως κυρίως τα γεύματά μας μεταξύ 8 το πρωί και 2 το μεσημέρι ενεργοποιούν πολύ περισσότερο τον μεταβολισμό και βοηθούν στο αδυνάτισμα. Αντιθέτως, τα γεύματά μας μεταξύ 2 το μεσημέρι και 8 το βράδυ βοηθούν στην αύξηση του σωματικού λίπους και του σωματικού βάρους.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Με άλλα λόγια, τα άτομα που κατένειμαν τα γεύματά τους από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι, παρουσίαζαν πολύ καλύτερο μεταβολισμό των τροφών και φυσικά καλύτερο σωματικό βάρος, σε αντίθεση με τα άτομα που τα ημερήσια γεύματά τους ήταν από τις 8 το πρωί ως τις 8 το βράδυ ή και ακόμα πιο αργά !

Το αξιοσημείωτο λοιπόν ήταν, πως απλά περιορίζοντας τα γεύματά μας σε ένα διαφορετικό χρονικό πλαίσιο, μπορούμε να “ξυπνήσουμε” τον μεταβολισμό μας και να χάσουμε βάρος ΧΩΡΙΣ καμία περαιτέρω αλλαγή ! Τα άτομα που ακολούθησαν αυτό το χρονοδιάγραμμα των γευμάτων μεταξύ 8 το πρωί και 2 το μεσημέρι, παρουσίασαν αύξηση του μεταβολικού τους ρυθμού και σημαντική καύση λίπους κατά της διάρκεια της νύχτας και του ύπνου τους !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Είναι κατανοητό πως με ταυτόχρονη προσεγμένη διατροφή και κάποια σωματική δραστηριότητα θα επιτύχουμε ταχύτερα και πολύ πιο αποτελεσματικά το επιθυμητό αποτέλεσμα (την απώλεια των περιττών κιλών, το κάψιμο λίπους και την εξαφάνιση στα παχάκια) και ταυτόχρονα θα θωρακίσουμε και την υγεία μας !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Εδώ πρέπει να αναφέρουμε πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα παραμένει ακόμα σε ερευνητικό στάδιο και δεν έχει αξιολογηθεί αν και κατά πόσο μπορεί να δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στον οργανισμό η μακροχρόνια εφαρμογή του !

Είναι λοιπόν τελικά αυτή η λύση κατά της παχυσαρκίας ή μια ισορροπημένη διατροφή και μια ήπια έστω αλλά τακτική σωματική δραστηριότητα είναι το κλειδί για την νίκη έναντι του πάχους ;;;

Comments are closed.