Χειμώνας και “Επιχείρηση Αδυνάτισμα” !!!

October 20, 2015 Comments Off on Χειμώνας και “Επιχείρηση Αδυνάτισμα” !!!
Χειμώνας και “Επιχείρηση Αδυνάτισμα” !!!

Ήρθε ο χειμώνας … οργάνωσε το ψυγείο σου !

Ένα σωστά οργανωμένο ψυγείο θα σε βοηθήσει πολύ να απαλλαγείς από το περιττό βάρος του καλοκαιριού. Βρες τις κατάλληλες τροφές και εξοπλίσου για να δώσεις τη μάχη κόντρα στο λίπος και το περιττό βάρος !

Μην φορτώνεις λοιπόν το ψυγείο σου με γλυκά και άλλα παχυντικά τρόφιμα. Μην γεμίζεις τα ντουλάπια σου με επεξεργασμένα και πολυθερμιδικά σνακ που δεν προσφέρουν τίποτα άλλος παρά παραπανίσια κιλά !

Μην καταστρέφεις άλλο τον οργανισμό σου ! Ενημερώσου και ξεκίνα δυναμικά αυτό το χειμώνα για ένα κορμί υγιές και δυνατό !

Τα δικά μου τρόφιμα … για δυνατό οργανισμό & αδύνατο κορμί !

Νο 1 τρόφιμο : το grapefruit

Ναι ! Το γνωρίζετε όλοι ! Όντως το grapefruit είναι μια τροφή μοναδική για απώλεια κιλών και πόντων … ακόμα και από τα πιο δύσκολα σημεία στο σώμα που το λίπος επιμένει. Δεν είναι καθόλου τυχαίο, που το grapefruit, είναι από τα τρόφιμα εκείνα που έχουν κερδίσει τη δική τους δίαιτα ! Η “δίαιτα του grapefruit” έχει κάνει τον γύρο του πλανήτη και παραμένει αγαπημένη δίαιτα πολλών αστέρων του Hollywood … αλλά και πολλών από εμάς !

(!!!) : Μισό μόνο grapefruit περιέχει μόνο 52 θερμίδες, ενώ προσφέρει και πολλά ωφέλιμα συστατικά όπως βιταμίνες C, A και B6.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Μπορείτε να προσθέσετε το grapefruit στην σαλάτα σας και να δημιουργήσετε ένα πολύ νόστιμο και ευφάνταστο γεύμα … με χαμηλή θερμιδική αξία, που θα αυξήσει τις καύσεις λίπους στο σώμα σας !

Νο 2 τρόφιμο : το ραπανάκι

Ραπανάκι για την όρεξη !” λένε … αν και είναι εντελώς αναληθές ! Το ραπανάκι δεν ανοίγει την όρεξη αλλά την κλείνει … διευκολύνοντας έτσι την απώλεια βάρους. Αυτό οφείλεται στις πάρα πολλές φυτικές ίνες που περιέχει το ραπανάκι, που χαρίζουν έντονο αίσθημα πληρότητας στο άτομο αποτρέποντας κατ’αυτό τον τρόπο το τσιμπολόγημα.

(!!!) Ένα ραπανάκι ισοδυναμεί με ΜΟΝΟ 1 θερμίδα !!!

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Τα ραπανάκια τρώγονται επίσης εύκολα μέσα σε μια σαλάτα. Η τραγανιστή υφή τους θα απογειώσει όλες τις αισθήσεις σας και θα δώσει έναν πικάντικο τόνο στην σαλάτα σας !

Νο 3 τρόφιμο : το κουνουπίδι

Το κουνουπίδι είναι ένα από τα πιο υγιεινά φαγητά … αν και δεν είναι και ιδιαίτερα αγαπητό (και αυτό λόγω της βαριάς και λίγο δυσάρεστης μυρωδιάς του όταν μαγειρεύεται) ! Ωστόσο, είναι μια πολή φθηνή και υγιεινή επιλογή για κάθε τραπέζι.

(!!!) : Μια μέτρια μερίδα από κουνουπίδι προσφέρει περίπου 25 θερμίδες μόνο !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Φάτε το ωμό ή βρασμένο, σε σαλάτα ή σαν πουρέ ! Είναι ένα φαγητό που μπορεί να μεταμορφωθεί ανάλογα με τα γούστα σας και να προσφερθεί είτε ως συνοδευτικό είτε ως κυρίως πιάτο ως θρεπτική σαλάτα !

Νο 4 τρόφιμο : τα αυγά

Τα αυγά είναι η Νο 1 πηγή πρωτεΐνης (περίπου 6 γραμμάρια ανά αυγό) και επίσης είναι ένα πολύ αγαπημένο τρόφιμο … παγκοσμίως ! Χρησιμοποιείται ευρέως ως δυναμωτικό πρωινό γεύμα, και αν και για μεγάλο χρονικό διάστημα είχε κατηγορηθεί ότι ευθυνόταν για την υψηλή χοληστερόλη, απενοχοποιήθηκε και κέρδισε τον σεβασμό όλων. Είναι οικονομικά και υπάρχουν σε κάθε σπίτι.

(!!!) : Ένα αυγό (βραστό) προσφέρει μόλις 72 θερμίδες !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Προτιμήστε να τρώτε τα αυγά σας βραστά ή ποσέ και να αποφεύγετε τα τηγανητά. Φάτε τα ως πρωινό ή ως μεσημεριανό μέσα σε μια σαλάτα.

Νο 5 τρόφιμο : οι γαρίδες (κατεψυγμένες)

Όπως ήδη αναφέραμε, για απώλεια βάρους και χτίσιμο μυικής μάζας, απαιτείται πρωτεΐνη. Οι γαρίδες είναι μια ιδανική πηγή πρωτεϊνών (περίπου 17 γραμμάρια ανά μερίδα) !

(!!!) : Μια μέτρια μερίδα γαρίδες προσφέρει περίπου 75 θερμίδες μόνο !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Φάτε τις γαρίδες σας στο grill ή μέσα σε νόστιμη σαλάτα ! Θα κάνει ακόμα και τους πιο δύσπιστους … να λατρέψουν τις σαλάτες !

Comments are closed.