Οι “χρυσοί κανόνες” της καλής διατροφής …

January 26, 2016 Comments Off on Οι “χρυσοί κανόνες” της καλής διατροφής …
Οι “χρυσοί κανόνες” της καλής διατροφής …

Αποχαιρέτα για πάντα τα περιττά κιλάκια !

Το να διατηρείς τη γραμμή σου και να μην αυξομειώνεις συνεχώς το σωματικό σου βάρος, είναι πραγματικά ένας άθλος ! Η συνεχής αύξηση και μείωση του σωματικού βάρους οδηγεί σε χαλάρωση του δερματικού ιστού. Έτσι, παρατηρούμε άτομα χωρίς παραπανίσια κιλά, που όμως έχουν κρεμασμένα μπράτσα, κρεμασμένη κοιλίτσα και γενικά … χαλαρό δέρμα.

(!!!) : Για να μην κάνει η βαρύτητα αισθητή την παρουσία της στο σώμα μας, απαιτείται μια σταθερή διατροφή που να διέπεται από όλους τους κανόνες μιας υγιεινής και ολοκληρωμένης καθημερινής διατροφικής φροντίδας τους εαυτού μας.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε, πως το να διατηρήσουμε το σώμα μας αδύνατο και σε φόρμα δεν σημαίνει πως πρέπει να κόψουμε το φαγητό … αντιθέτως σημαίνει πως πρέπει να μάθουμε να τρώμε … και μάλιστα να τρώμε σωστά !

Οι “ΠΡΕΠΕΙ” χρυσοί κανόνες …

Νο 1 κανόνας : ΤΡΩΜΕ ΜΙΚΡΑ & ΠΟΛΛΑ ΓΕΥΜΑΤΑ

Για να διατηρήσουμε χαμηλό το σωματικό μας βάρος, δεν κόβουμε γεύματα αλλά προσπαθούμε να τρώμε πολλά και μικρά γεύματα για να διατηρούμε τον γλυκαιμικό μας σείκτη σταθερό ! Περίπου 5 με 6 γεύματα την ημέρα (δηλαδή κάθε 2 με 3 ώρες) είναι υπεραρκετά για να διώξουν τις λιγούρες που σας οδηγούν να φάτε ό,τι πιο ανθυγιεινό και παχυντικό βρεθεί μπροστά σας !

Νο 2 κανόνας : ΤΡΩΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΡΩΙΝΟ

Δεν φεύγουμε από το σπίτι μας απλά με έναν καφέ ! Το καλό πρωινό γεύμα θα μας δώσει ενέργεια και θα μας κρατήσει χορτάτους, ενεργητικούς και με καθαρό μυαλό και σκέψη ! Ένα καλο πρωινό γεύμα θα πρέπει απαραιτήτως να περιλαμβάνει και φυτικές ίνες (δηλαδή λαχανικά ή φρούτα).

Νο 3 κανόνας : ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΛΑΤΣΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Καθημερινά φροντίζουμε να έχουμε το κολατσιό μας στη δουλειά ή στο σχολείο (για τα παιδιά μας) έτοιμο και φυσικά σπιτικό. Με τον τρόπο αυτό γλιτώνουμε την κατανάλωση παραπάνω θερμίδων και φυσικά αποφεύγουμε τα κακής ποιότητας υλικά και τα συντηρητικά που χρησιμοποιούν στα βιομηχανοποιημένα τρόφιμα των προϊόντων του κυλικείου.

Νο 4 κανόνας : ΠΑΙΡΝΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠOΙΟ ΦΡΟΥΤΟ Ή ΛΑΧΑΝΙΚΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ

Φροντίζω να έχω στην τσάντα μου πάντα ένα φρούτο ή λαχανικό για όταν με πιάσει λιγούρα. Η μπανάνα είναι ένα ιδανικό φρούτο για κολατσιό, αφού καθαρίζεται πολύ εύκολα και έχει γλυκιά γεύση που θα καταπολεμήσει και την ανάγκη μας για κάτι γλυκό την ώρα της δουλειάς.

Νο 5 κανόνας : ΠΙΝΩ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ

Τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την κάθε μέρα χρειάζεται ο οργανισμός για να αποβάλλει τις τοξίνες και να διατηρεί το σώμα μας αδύνατο και την επιδερμίδα μας λαμπερή και νεανική !

Οι “ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ” χρυσοί κανόνες …

Νο 1 κανόνας : ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Γενικά αποφεύγουμε (γιατί να τα αποκλείσουμε τελείως είναι εξαιρετικά δύσκολο) να καταναλώνουμε επεξεργασμένα τρόφιμα. Ειδικά τρόφιμα όπως η λευκή ζάχαρη και το λευκό αλεύρι (λευκό ψωμί, λευκά ζυμαρικά, λευκά δημητριακά).

Νο 2 κανόνας : ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ trans ΛΙΠΑΡΑ

Τα trans λιπαρά οξέα είναι τα λεγόμενα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και προέρχονται από φυτικά έλαια που όμως έχουν περάσει από βιομηχανική επεξεργασία. Η μαργαρίνη, τα ταχυφαγεία (fast food) αλλά και πάρα πολλά βιομηχανοποιημένα τρόφιμα, περιέχουν αυτά τα επικίνδυνα για τον οργανισμό λιπαρά οξέα.

Νο 3 κανόνας : ΔΕΝ ΠΙΝΩ ΠΟΛΥ ΑΛΚΟΟΛ

Τείνουμε να μην υπολογίζουμε στις καταναλωθείσες καθημερινές θερμίδες τις θερμίδες που καταναλώνουμε μέσω του αλκοόλ. Πολλές φορές (όπως για παράδειγμα ένα σαββατόβραδο), οι θερμίδες των ποτών μας μπορεί να ξεπερνούν και τις θερμίδες του φαγητού μας ολόκληρης της ημέρας ! Λοιπόν … προσοχή !

Νο 4 κανόνας : ΔΕΝ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ

Το πιάτο μας δεν πρέπει να είναι απ’άκρη σ’άκρη γεμάτο με φαγητό. Μόνο η σαλάτα μπορεί να είναι σε μεγάλη ποσότητα … χωρίς περιορισμούς και χωρίς τύψεις !garcinia-cambogia-extra

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Για μόνιμα αποτελέσματα και ταχύτερα ορατή διαφορά στο σώμα … σας προτείνουμε το Garcinia Cambogia Extra !

Για πληροφορίες πατήστε εδώ !

Comments are closed.